you follow me,i follow you

Saturday, July 23, 2011

Sahabat...

Sahabat..aku pun ada sahabat...tapi..mungkin aku yang salah...aku x pernah buang mereka dari ingatan..aku selalu ingat kat mereka tapi mungkin jauh sekali utk mereka ingat padaku.. mereka katakan aku x pandai jaga hati mereka tapi jika aku x pandai dh lama aku buat mereka selalu sakit hati..

  Begitu mudah sahabat itu melupakan kita ketika mereka diberi kesenangan..dan begitu mudah sahabat itu dtg pada kita ketika ditimpa kesusahan...mungkin mereka lupa dgn persahabatan yg terjalin selama 5 tahun...aku berubah kerana mencari sesuatu yg kosong didalam hati...

  Hati ku kini masih lagi mencari sesuatu utk mengisi kekosongan ini bkn kasih syg tetapi persahabatan yg pernah terjalin pada tarikh 12.1.2004 ketika kita sama2 disatukan didalam kelas 1.6..disitulah bermulanya titik persahabatan...sedih rasanya bila terkenangkan waktu itu..tapi kita dh dewasa..semua itu x penting...kenangan 7 tahun itu x perlu di ingat



Sahabat-sahabatku yg membaca coretanku ini...diharap kamu terbuka hati utk memaafkan segala kesilapanku kerana aku dapat merasakan aku mungkin akan jauh dari kamu semua.... Salam Ingatan Tulus & Ikhlas dari Noraniza Binti Razali...

No comments:

Post a Comment