you follow me,i follow you

Saturday, March 12, 2011

dUlU dAn KiNi

Aku bukan seorang yg lahir dari keluarga yg hebat dalam bidang agama.Keluarga aku cuma biasa2 sahaje.Aku sejak dari kecil memang minat mendalami bidang agama tapi aku tiada peluang utk melaksanakannya.Aku bukan seorang yg sosial.Org2 yg rapat dgn aku tentu tahu aku org yg mcm mana.


antara tudung2 yg pernah aku pakai
                         
Sejak dapat masuk UiTM, minat aku utk mendalami ilmu agama makin bertambah dalam.First day masuk sini,aku takut kalau aku terpengaruh tapi Alhamdulillah,Allah masih beri aku kekuatan agar aku tahu tujuan aku ke sini.Bila masuk UiTM,kelab yg aku join ialah kelab PERMAS dan In-Soft.


   dinner In-Soft
                                                


wow..president sedang berucap..
                              
Sekarang aku aktif bersama dgn kelab In-Soft.Bagi aku kelab ini telah banyak membantu aku.Aku mula utk berubah untuk menjadi insan yg benar2 diredhai di sisi Allah s.w.t. Aku gembira sangat bila dapat family di sini.Ahli2 kelab In-Soft dah mcm family bg aku..Walaupun perubahan aku ini mendapat pandangan yg tidak baik dari org di sekitarku tapi aku bersyukur sgt kerana perubahan aku ini disokong oleh family aku dan shbt baik aku Azimah dan Farah.



aku & farah (senyum...)
                                          


 aku & azimah (cam kenal je tmpt ni) 
                               
InsyaAllah aku akan teruskan perjuangan aku utk mendalami bidang agama.Aku tidak bercita-cita utk menjadi ustazah tapi aku cuma ingin menjalankan tugas sebagai khalifah di atas muka bumi ini kerana tujuan utama kita dihidupkan di atas muka bumi ini adalah utk beribadat kpd Allah dan sebagai khalifah..jadi moga kita dapat sama2 menjadi insan yg diredhai Allah...insyaAllah..

No comments:

Post a Comment